Ordentlig påklædning er essentiel i triatlonsporten, men det er lige så vigtigt at være godt klædt på mellem stævnerne. Derfor er vi glade for at kunne præsentere ID® Identity som sponsor af Capra Triathlon. ID® Identity sørger for atleter og staff på Capra Triathlon er påklædt optimalt.
Siden 1983 har ID® Identity hjulpet mange forskellige virksomheder og begivenheder med at styrke deres identitet og fællesskab gennem Corporate Wear. Hos ID® er tidløshed og langtidsholdbart design blandt nøgleordene, når de udvikler og designer deres Corporate Wear. Produkterne er altid af høj kvalitet og med funktionelle detaljer, hvilket ID® mener er hemmeligheden bag et tidløst tidløst design.
Jesper Nybo Riis ser frem til samarbejdet.
“Jeg er meget glad for at have ID® Identity med fra starten hos Capra Triathlon, da det er med til at knytte holdet sammen med ens påklædning. Det er vigtigt for os, at Capra Triathlon er et hold, med fælles identitet selvom vi konkurrerer individuelt. Yderligere, kan vi klæde vores staff på, så det står endnu tydeligere frem, at vi er et godt hold bag de sportslige præstationer”.
Jens Emil Sloth Nielsen tilføjer: “Da jeg selv tog springet til at ville gå “all-in” på sporten, stod ID® Identity klar som hovedsponsor, og det vil jeg altid huske dem for. Man kan sige, de var med til jeg turde springe ud i det, så jeg er enormt glad for fortsat at samarbejde med dem i Capra Triathlon”
Hos ID® Identity er de glade for at kunne støtte op om Capra Triathlon, så hele holdet bliver klædt godt på. ”Det er vigtigt, at alt fungerer optimalt – også for holdet bag atleterne. Jens Emil og Jesper er ikke bange for at sætte sig nye og ambitiøse mål. Vi gælder os til at følge dem og holdet på deres vej” udtaler Thomas Husted, CEO.